Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Regulamin zakupów

Sklep internetowa działająca pod adresem www.fitoteka.pl prowadzona jest przez:
Borgis Sp. z o.o.,
02-798 Warszawa,
ul. Ekologiczna 8/103
wpisaną przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000038564, NIP 521-008-26-27.

Nr konta:
Bank Pekao S.A.
15 1240 6175 1111 0010 6918 2032
UWAGA! Zmianie uległ numer konta do wpłat!

Adres do korespondencji i osobistego odbioru oraz do składania reklamacji:
pn-pt: 9:00-17:00

Borgis Sp. z o.o.
ul. Ekologiczna 8 lok 103
(róg Mielczarskiego i Lisi Jar)
02-798 Warszawa
+48 22 836 96 69
zamowienia@fitoteka.com.pl

ZAMÓWIENIA

  • Sklep internetowy FitoTeka.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski oraz do wybranych krajów Unii Europejskiej.
  • Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.fitoteka.pl
  • Klient po złożeniu zamówienia otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu.
  • Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub na wyraźne życzenie Klienta fakturę VAT.

REALIZACJA

  • Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    • w chwili wpływu należności na konto Sklepu - przy zamówieniach płatnych przelewem (brak wpływu należności przez okres 5 dni spowoduje anulowanie zamówienia),
    • po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia od Klienta - przy zamówieniach "za zaliczeniem pocztowym" lub płatnych gotówką w siedzibie Księgarni.
    • w przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji.
  • Klient, który nie odbierze przesyłki uprzednio opłaconej przelewem, może otrzymać ją ponownie po opłaceniu kosztu ponownej dostawy (wpłata na konto Sklepu).
  • Klient, który nie odbierze przesyłki "za zaliczeniem pocztowym" może realizować kolejne zamówienia jedynie płatne przelewem.
  • Zamówienie z opcją "odbiór osobisty" zostaje anulowanie jeśli Klient nie odbierze zamówienia w przeciągu 10 dni roboczych.

ZWROTY I REKLAMACJE

  • Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki składając stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia
  • Zwracany towar wraz dowodem sprzedaży należy dostarczyć do Sklepu na własny koszt.
  • Klient odpowiedzialny jest za prawidłowe zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniami powstałymi w trakcie transportu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub oznak korzystania z kosmetyku/ów, zwrot nie zostanie przyjęty.
  • Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone wyłącznie na podane przez Klienta konto lub odebrane przez Klienta w siedzibie Sklepu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę, którą została dokonana płatność.
  • Jeżeli w otrzymanym towarze Klient znajdzie wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien zgłosić reklamację do Sklepu.
  • Sklep ma 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności doręczyciela.
  • W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy. W razie zwrotu towarów niezgodnych z zamówieniem bądź wadliwych, tj. wysłania źle skompletowanego zamówienia, wadliwego kosmetyka - koszty wymiany ponosi Sklep, zaś Klient otrzyma kosmetyk niewadliwy. Jeśli wymiana kosmetyku będzie niemożliwa, Klient otrzyma zwrot równowartości ceny produktu oraz kosztu dostawy. Pieniądze zostaną zwrócone wyłącznie na podane przez Klienta konto lub odebrane przez Klienta w siedzibie Sklepu. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę, którą dokonano płatności.
  • Zwroty i reklamacje powinny być kierowane na podany w danych kontaktowych adres.
  • Klient został poinformowany, iż opisy znajdujące się przy towarach pochodzą od producentów i że Sklep nie ma żadnego wpływu na ich treść.
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ww. treść opisów i nie mogą one być przyczyną reklamacji oraz zwrotów.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl